marketing

Home / Posts tagged "marketing"
Započnite svoju online kampanju oglašavanjem na internetu i jednostavnim rješenjima

Započnite svoju online kampanju oglašavanjem na internetu i jednostavnim rješenjima

Online oglašavanje odnosno oglašavanje na internetu gdje je velika učinkovitost i jak povrat investiranog postaje nužnost za svako poslovanje a budžeti kojima raspolažemo često su mali, stoga mnogi traže jednostavna i učinkovita rješenja.  Naime, pokazalo se da 90% korisnika Interneta koristi Internet tražilice jer su one najbrži način za pronalaženje proizvoda i usluga. Ne nalaze li se vaši proizvodi ili usluge pri vrhu rezultata pretraživanja gubite dio “kolača” prodaje u odnosu na konkurenciju. Continue Reading

Zašto je e-mail marketing  tako vitalan za tvrtke svih veličina

Zašto je e-mail marketing tako vitalan za tvrtke svih veličina

Davno, kada je Internet postao novost za potrošače, svatko je volio e-poštu. Jedan od najboljih razloga prijavljivanja na AOL bio je spoznaja da će te već nakon nekoliko minuta dobiti radosnu obavijest: “Imate poštu!” Continue Reading

Marketing društvenih mreža / Community management

Marketing društvenih mreža / Community management

Naši su  dosadašnji klijenti, male i srednje tvrtke od nas uvijek tražili  brzo i povoljno rješenje; bez previše “filozofiranja” i apstraktnih pojmova, da ponuda bude  što jednostavnija  i jasna a  cijenom prilagođena njima i njihovim potrebama.  Naše je usluge ponekad teško staviti u jednostavni okvir i cjenik. Unatoč tome potrudili smo se.  Continue Reading

Uspješno upravljanje društvenim mrežama

Uspješno upravljanje društvenim mrežama

Upravljanje društvenim mrežama je neophodno ako imate namjeru i potrebu da vaše poslovanje preživi konkurentno tržište.“Što radim krivo?” Pitanje je koje naši klijenti najčešće postavljaju. Bezbroj puta smo pokušali dati brzi i jednostavan odgovor. Continue Reading

Doradni procesi u tisku (uvez, pakiranje, plastificiranje, štancanje…)

Doradni procesi u tisku (uvez, pakiranje, plastificiranje, štancanje…)

Dorada je završni proces u realizaciji proizvodnje grafičkog proizvoda.
Nakon tiska i sušenja boje otisnuti se arci se obrađuju različitim doradnim procesima kako bi bili  pogodni za uporabu pa postupkom dorade  proizvod dobiva svoj konačni oblik i funkcionalnost. Continue Reading

Kako biti produktivan, jasno i  dobro postaviti upit za cijenu tiska

Kako biti produktivan, jasno i dobro postaviti upit za cijenu tiska

Pisali smo već dosta o tisku i tehnologijama tiska. On je glavni ali ne jedini proces u proizvodnji grafičkog proizvoda. Prije nego započnete s dizajnom bitno je znati kojim će tehnologijama proizvod biti otisnut i u daljnjem procesu obrađen, jer vaš sljedeći postupak, nakon dizajna trebala bi biti izrada  grafičke pripreme  za  proizvodnju. Continue Reading

Kako odrediti budžet za marketinšku komunikaciju

Kako odrediti budžet za marketinšku komunikaciju

Na koji način i koliko uložiti u marketinšku komunikaciju  među najtežim je odlukama u marketinškom planiranju.

“Koliki je vaš budžet?” je jedno od prvih pitanja koje će vam postaviti  i u marketinškoj agenciji  odlučite li se za bilo koju vrstu oglašavanja, poželite profesionalno uređen izlog ili više od toga. Continue Reading

Vizija, misija, etični marketing i poslovanje

Vizija, misija, etični marketing i poslovanje

Moral u svojoj suštini predstavlja specifičnu formu ljudske prakse odnosno oblik  praktičnog odnosa čovjeka prema sebi i drugima. Neetično ponašanje se definira kao nešto što nije u skladu s opće prihvaćenim pravilima i/ili moralom, ali ne uvijek u prekršaju prema zakonu. Continue Reading

Grafički dizajn – funkcija ili umjetnost?

Grafički dizajn – funkcija ili umjetnost?

Dobar dizajn podrazumjeva zadovoljenje mnogih kriterija.

Radi toga se smatra kako je grafički dizajn više funkcija nego umjetnost. Naime grafički dizajn je okrenut tržištu a kao takav je i  velikim dijelom lišen umjetničke slobode.  Umjetnička sloboda dizajnera se ogleda u kreativnosti  poštivanja svih kriterija, koje  često nazivamo i ograničenjima.

Ona su najčešće:

  • Tržišta i ekonomski faktori
  • Tehnologija proizvodnje i materijali
  • Financijske mogućnosti
  • Vrijeme i rokovi
  • Različita pravna ograničenja

Dobar dizajn ne podrazumjeva samo kreaciju i estetsko stanovište već i nedvosmisleno tumačenje koje podrazumjeva njegovu funkciju. Na isti način sama funkcija ne može doprinjeti kvaliteti proizvoda.

Funkcija grafičkog dizajna podramjeva  zadovoljenje aspekata složene osobnosti  naručioca ali  i korisnika.  Proizvodnja i potrošnja tekođer istovremeno djeliju na postupak kreiranja kod grafičkog dizajna.

Postulak kreiranja

 

Ograničenja

Tržišta i ekonomski faktori, tehnologija proizvodnje i materijali, financijske mogućnosti, vrijeme i rokovi, različita pravna ograničenja

Znanja i vještine

Grafičko oblikovanje, estetika, umjetnost

Rezultat

Autentično inovativno grafičko oblikovanje

Moderna tehnologija, a posebno računarstvo posljednjih su godina popularizirali ovo zanimanje.  Za kvalitetan grafički dizajn smisao za estetiku i poznavanje  računalnih alata  je nedovoljan.

Takav može biti  kontraproduktivan i vrlo skup.  Potrebno je poznavanje  materijala i tehnologije izrade,  jedinstvo  svih čimbenika odnosno  poštivanje svih navedenih kriterija kroz autentično i inovativno likovno – grafičko oblikovanje.

Želite li profesionalno kreiran logotip, znak ili vizualni identitet prilagođen vašim potrebama i budžetu…

 

Kontaktirajte nas