Društvene mreže i važnost društvenih medija u poslovanju – seminar i radionica
Društvene mreže bile su novitet prije desetak godina, te su do nedavno uglavnom služile za socijalizaciju i zabavu mlađih osoba. Posljednjih nekoliko godina a posebice danas stvari su se znatno promijenile pa se o njihovoj važnosti u poslovanju više ne raspravlja. Ozbiljne, ambiciozne i uspješne tvrtke shvatile su i iskoristile moć društvenih medija, te prihvatile da marketing društvenih medija mora biti dio njihovog marketinga i promocije.
Istraživanja
Save
0
%
0
%
Koje su stvarne koristi od marketinga na društvenim mrežama i dobro strateški vođenog poslovnog profila?
Tvrtke koje promišljeno i pažljivo kreiraju svoju strategiju pristupa društvenim mrežama ostvaruju prednosti u odnosu na ostale. Prednosti su izrazite a lako matematički i financijski mjerljive.
Tvrtke koje strateški koriste društvene medije koriste mnoge blagodati kao što su:
- poboljšana prodaja i promet
- smanjeni troškovi marketinga
- poboljšano rangiranje u rezultatima pretraživanja Google-a i drugih tražilica
- povećana dostupnost novim i postojećim klijentima
- povećano poslovno partnerstvo
- usmjereno ciljanje tržišta i ponude
- dobivanje mjerljivog uvida u rezultate za razliku od tradicionalnog marketinga
Trgovci i vlasnici tvrtki sada mogu uz osnovnu edukaciju profesionalno doprijeti do svojih klijenata i lakše komunicirati sa njima. Mogu također i znatno smanjiti toškove oglašavanja. Omogućeno im je čak i besplatno oglašavanje, pogodno je posebno onima koji se zbog budžeta prije nisu mogli ili su se oglašavali s vrlo malim sredstvima. Svojim potencijalnim i postojećim klijentima sada mogu lakše predstaviti svoje proizvode, usluge i poslovne aktivnosti bez obzira na udaljenost i druge parametre. Ovakvu moć i dostupnost do klijenata nikada prije nisu imali primjenom tradicionalnog marketinga a evidentno je da se taj brzorastući trend iz godine u godinu masovno povećava.
Pozivamo Vas na seminar kako bi znanjem i profesionalnim vođenjem društvenih mreža došli do profesionalnih rezultata!
Teme seminara “Društvene mreže i važnost društvenih medija u poslovanju”
Uvod u društvene mreže
- Povijest, svrha i namjena, vrste, iskoristivost u marketinške svrhe, statistike, trendovi i potrebe, budućnost
- Strategija društvenih mreža
- Brendiranje, postavljanje ciljeva, odabir kanala, načini prezentacije, oglašavanja i komunikacije, kreiranje plana – primjeri za različite djelatnosti
- Kreiranje prikladnog sadržaja na društvenim mrežama u skladu sa strategijom (Content marketing) Kako izbjeći pogreške na društvenim mrežama? Kako kreirati oglase, promocije i blogove? Kako se jednostavno približiti publici te stvoriti brojne sljedbenike, lojalne pratitelje i kupce?
- Oglašavanje na društvenim mrežama
- Upravljanje sadržajem i komunikacija
Alati i tehnike, pravila komunikacije i bonton.
(Facebook, Twitter, Google+, Blogging, Instagram, Linkedin, Youtube) - Praćenje rezultata komunikacije, promocije i oglašavanja na društvenim mrežama
Svi polaznici seminara će dobiti
- Skriptu
- Potvrdu o uspješnom pohađanju seminara
- Mogućnost predbilježbe za priručnik #društvene mreže u marketingu
Radionica “Društvene mreže i važnost društvenih medija u poslovanju”
Dan nakon održavanja seminara održati će se i praktična radionica s individualnim pristupom gdje će svaki od sudionika kroz praktični rad, podršku i nadzor moći naučiti primjenjivati usvojeno znanje na seminaru. Tako ćemo praktično proći:
- izradu osobnog strateškog plana
- izradu jednog osobnog poslovnog profila na nekoj od mreža po izboru
(Facebook, Twitter, Googe+, Instagram, Linkedin, Youtube) - izradu sadržaja za profil, izrada oglasa
- praktikum iz praćenja i korigiranje postignutih rezultata,
- savjetovanje, osnovna problematika i pogreške
Za prisustvovanje radionici je potrebno osobno prijenosno računalo.
Kome su namijenjeni seminar i radionica?
Seminar, radionica i priručnik namijenjeni su svakom poduzetniku koji želi učinkovitu, povoljnu i brzu reklamu koja će mu povećati prodaju i izgraditi ugled i povjerenje kupca. Vlasnicima tvrtki i obrta, direktorima i voditeljima marketinga, brand managerima, direktorima i voditeljima prodaje, voditeljima javnih ustanova, udruga, spotskih i drugih klubova… Svim drugim osobama koje na bilo koji način žele usavršiti svoje znanje i korisno ga primijeniti.
Termini
Seminar: 01.09.2017. i 06.10.2017 (trajanje cca 6 sati s pauzom od 3 x 15 min)
Kotizacija: 1200,00 kn
Radionica: 02.09.2017. i (cca 4 sata s pauzom 2×15 min)
Kotizacija: 400,00 kn za polaznike seminara, 600,00 kn za ostale
(Napomena: za radionicu je potrebno seminarsko predznanje.)
InHouse seminari
Termini na upit
Seminar i radionicu možemo organizirati i samo za zaposlenike vaše tvrtke, u vašem ili unajmljenom prostoru gdje ćemo obraditi konkretne i specifične zahtjeve vaše tvrtke.
Cijena za InHouse seminar za 2-5 osoba je 3500,00 kn
Cijena za InHouse radionicu za 2-5 osoba je 1100,00 kn
Sve navedene cijene su izražene bez PDV – a, temeljem članka 90. Zakona o PDV – u.
Predavači i voditelji radionice
Žaklina Kerš i Goran Zorić, voditelji marketinške agencije s 25 godišnjim iskustvom
Save
Save
Save
Save