info@internet2b-media.hr | +385(0)95/390-4257 | SHOP
Menu
Internet2b Media
  • Home
    • Web Trgovina
    • Portfolio
  • Marketing i strategija
    • Branding – ime proizvoda ili tvrtke
    • Internet marketing
    • Kako biti na prvoj stranici Google pretraživanja?
    • Hoteli, apartmani i sobe – marketing za iznajmljivače
    • Marketing sadržajem (content marketing)
    • SEO (Search engine optimisation)
      • SEO upit
    • PPC Management
    • Marketing na društvenim mrežama
      • Društvene mreže i poslovanje – seminar i radionica
    • Izlozi i interijeri
    • Promotivni pokloni
    • Eventi & PR
    • Marketing upit
  • Grafički dizajn
    • Vizualni identitet i ambalaža
    • Dizajn logotipa / zaštitnog znaka
    • Izrada knjige grafičkih standarda
    • Vizualni identitet – upit
  • Web dizajn
    • Izrada web stranica i internet trgovina
    • Održavanje web stranica
    • Redizajn web stranica
    • Zašto je bitno imati dobro dizajnirane web stranice?
  • Tisak
    • Upit za ponudu tiska
  • Blog
    • marketing
    • internet marketing
    • grafički dizajn
    • ostalo
    • društvene mreže
    • web development
    • izlozi
    • ebook
  • Kontakt
    • O nama
    • Zaigraj u ekipi
    • Opći uvjeti

Društvene mreže i važnost društvenih medija u poslovanju – seminar i radionica

Home / Marketing / Društvene mreže i važnost društvenih medija u poslovanju – seminar i radionica

Društvene mreže i važnost društvenih medija u poslovanju – seminar i radionica

Društvene mreže bile su novitet prije desetak godina, te su do nedavno uglavnom služile za socijalizaciju i zabavu mlađih osoba. Posljednjih nekoliko godina a posebice danas stvari su se znatno promijenile pa se o njihovoj važnosti u poslovanju više ne raspravlja. Ozbiljne, ambiciozne i uspješne tvrtke shvatile su i iskoristile moć društvenih medija, te prihvatile da marketing društvenih medija mora biti dio njihovog marketinga i promocije.

Istraživanja

Save

0

%

uglednih marketinških stručnjaka izjavilo je da su društveni mediji važni za njihovo poslovanje

0

%

trgovaca izjavilo je da im je znatno povećana prodaja i izloženost (reklama) zahvaljujući prisustvu na društvenim mrežama.

Koje su stvarne koristi od marketinga na društvenim mrežama i dobro strateški vođenog poslovnog profila?

Tvrtke koje promišljeno i pažljivo kreiraju svoju strategiju pristupa društvenim mrežama ostvaruju prednosti u odnosu na ostale. Prednosti su izrazite a lako matematički i financijski mjerljive.

Društvene mreže i važnost društvenih medija u poslovanju - seminar i radionicaTvrtke koje strateški koriste društvene medije koriste mnoge blagodati kao što su:

  • poboljšana prodaja i promet
  • smanjeni troškovi marketinga
  • poboljšano rangiranje u rezultatima pretraživanja Google-a i drugih tražilica
  • povećana dostupnost novim i postojećim klijentima
  • povećano poslovno partnerstvo
  • usmjereno ciljanje tržišta i ponude
  • dobivanje mjerljivog uvida u rezultate za razliku od tradicionalnog marketinga

Trgovci i vlasnici tvrtki sada mogu uz osnovnu edukaciju profesionalno doprijeti do svojih klijenata i lakše komunicirati sa njima. Mogu također i znatno smanjiti toškove oglašavanja. Omogućeno im  je čak i besplatno oglašavanje,  pogodno je posebno onima koji se zbog budžeta prije nisu mogli ili su se oglašavali s vrlo malim sredstvima. Svojim potencijalnim i postojećim klijentima  sada mogu lakše predstaviti svoje proizvode, usluge i poslovne aktivnosti bez obzira na udaljenost i druge parametre. Ovakvu moć i dostupnost do klijenata nikada prije nisu imali primjenom tradicionalnog marketinga a evidentno je da se taj brzorastući trend iz godine u godinu masovno povećava.

Pozivamo Vas na seminar kako bi znanjem i profesionalnim vođenjem društvenih mreža došli do profesionalnih rezultata!

Teme seminara “Društvene mreže i važnost društvenih medija u poslovanju”

  • Društvene mreže i važnost društvenih medija u poslovanju - seminar i radionicaUvod u društvene mreže
  • Povijest, svrha i namjena, vrste, iskoristivost u marketinške svrhe, statistike, trendovi i potrebe, budućnost
  • Strategija društvenih mreža
  • Brendiranje, postavljanje ciljeva, odabir kanala, načini prezentacije, oglašavanja i komunikacije, kreiranje plana – primjeri za različite djelatnosti
  • Kreiranje prikladnog sadržaja na društvenim mrežama u skladu sa strategijom (Content marketing) Kako izbjeći pogreške na društvenim mrežama? Kako kreirati oglase, promocije i blogove? Kako se jednostavno približiti publici te stvoriti brojne sljedbenike, lojalne pratitelje i kupce?
  • Oglašavanje na društvenim mrežama
  • Upravljanje sadržajem i komunikacija
    Alati i tehnike, pravila komunikacije i bonton.
    (Facebook, Twitter, Google+, Blogging, Instagram, Linkedin, Youtube)
  • Praćenje rezultata komunikacije, promocije i oglašavanja na društvenim mrežama

Svi polaznici seminara će dobiti

  • Skriptu
  • Potvrdu o uspješnom pohađanju seminara
  • Mogućnost predbilježbe za priručnik #društvene mreže u marketingu

 

Radionica “Društvene mreže i važnost društvenih medija u poslovanju”

Dan nakon održavanja seminara održati će se i praktična radionica s individualnim pristupom gdje će svaki od sudionika kroz praktični rad, podršku i nadzor moći naučiti primjenjivati usvojeno znanje na seminaru. Tako ćemo praktično proći:

  • izradu osobnog strateškog plana
  • izradu jednog osobnog poslovnog profila na nekoj od mreža po izboru
    (Facebook, Twitter, Googe+, Instagram, Linkedin, Youtube)
  • izradu sadržaja za profil, izrada oglasa
  • praktikum iz praćenja i korigiranje postignutih rezultata,
  • savjetovanje, osnovna problematika i pogreške

Za prisustvovanje radionici je potrebno osobno prijenosno računalo.

 

Kome su namijenjeni seminar i radionica?

Seminar, radionica i priručnik namijenjeni su svakom poduzetniku koji želi učinkovitu, povoljnu i brzu reklamu koja će mu povećati prodaju i izgraditi ugled i povjerenje kupca. Vlasnicima tvrtki i obrta, direktorima i voditeljima marketinga, brand managerima, direktorima i voditeljima prodaje, voditeljima javnih ustanova, udruga, spotskih i drugih klubova… Svim drugim osobama koje na bilo koji način žele usavršiti svoje znanje i korisno ga primijeniti.

Termini

Seminar: 01.09.2017. i 06.10.2017  (trajanje cca 6 sati s pauzom od 3 x 15 min)
Kotizacija: 1200,00 kn
Radionica: 02.09.2017. i   (cca 4 sata s pauzom 2×15 min)
Kotizacija: 400,00 kn za polaznike seminara, 600,00 kn za ostale
(Napomena: za radionicu je potrebno seminarsko predznanje.)

InHouse seminari

Termini na upit
Seminar i radionicu možemo organizirati i samo za zaposlenike vaše tvrtke, u vašem ili unajmljenom prostoru gdje ćemo obraditi konkretne i specifične zahtjeve vaše tvrtke.
 Cijena za InHouse seminar  za 2-5 osoba je 3500,00 kn
 Cijena za InHouse radionicu za 2-5 osoba je 1100,00 kn

 

Sve navedene cijene su izražene bez PDV – a, temeljem članka 90. Zakona o PDV – u.

Predavači i voditelji radionice

Žaklina Kerš i Goran Zorić, voditelji marketinške agencije s 25 godišnjim iskustvom

Save

Save

Save

Save


Prijavite se ovdje

@2018 Internet2b media j.d.o.o.