info@internet2b-media.hr | +385(0)95/390-4257 | SHOP
Menu
Internet2b Media
  • Home
    • Web Trgovina
    • Portfolio
  • Marketing i strategija
    • Branding – ime proizvoda ili tvrtke
    • Internet marketing
    • Kako biti na prvoj stranici Google pretraživanja?
    • Hoteli, apartmani i sobe – marketing za iznajmljivače
    • Marketing sadržajem (content marketing)
    • SEO (Search engine optimisation)
      • SEO upit
    • PPC Management
    • Marketing na društvenim mrežama
      • Društvene mreže i poslovanje – seminar i radionica
    • Izlozi i interijeri
    • Promotivni pokloni
    • Eventi & PR
    • Marketing upit
  • Grafički dizajn
    • Vizualni identitet i ambalaža
    • Dizajn logotipa / zaštitnog znaka
    • Izrada knjige grafičkih standarda
    • Vizualni identitet – upit
  • Web dizajn
    • Izrada web stranica i internet trgovina
    • Održavanje web stranica
    • Redizajn web stranica
    • Zašto je bitno imati dobro dizajnirane web stranice?
  • Tisak
    • Upit za ponudu tiska
  • Blog
    • marketing
    • internet marketing
    • grafički dizajn
    • ostalo
    • društvene mreže
    • web development
    • izlozi
    • ebook
  • Kontakt
    • O nama
    • Zaigraj u ekipi
    • Opći uvjeti

Branding – ime proizvoda ili tvrtke

Home / Marketing / Branding – ime proizvoda ili tvrtke

Marke i patenti smatraju se najvrijednijom imovimom neke tvrtke. Danas je malo proizvoda koji nisu označeni markom. Iskaz su kulture i vrijednosti koje njezin vlasnik zastupa. Marka jamči kvalitetu ali govori i o potrošaču. Cjelokupni identitet utječe na percepciju marke, podrazumjeva srž i bit, osnovni i dodatni identitet.

[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Image_Widget”][/siteorigin_widget]

Ime nekog proizvoda ili tvrtke je značajno jer određuje osobnost, pa uz dizajn logotipa i znaka najvažniji dio marketinškog procesa u stvaranju imidža proizvoda. Oko naziva i njegovog izgleda grade se i ostali elementi svojstva marke koja određuju njenu vrijednost kod korisnika i potrošača. Vrlo je odgovorna zadaća nadjenuti ime koje obilježava i prati robnu marke ili poduzeće.

Pri kreiranju brenda vodimo računa o: strateškim ciljevima tvrtke, budžetu, svojstvu, koristi, vrijednosti, kulturi, željama potrošača i osobnosti, a kako bi se izbjegle imitacije.

[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Button_Widget”][/siteorigin_widget]
@2018 Internet2b media j.d.o.o.