Burberry ima novi monogram i logotip u slijedu rastućeg trenda izmjene koji su nametnuli Dior, Fendi, Gucci

Home / Blog / Burberry ima novi monogram i logotip u slijedu rastućeg trenda izmjene koji su nametnuli Dior, Fendi, Gucci

2. kolovoza 2018. modna kuća Burberry pokazala je javnosti novi monogram i logotip, koju je dizajnirao Peter Saville, koji je prilikom stvaranja istog koristio osnove branda i osnivača tvrtke (Thomas Burberry) kao bazu za stvaranje kao slijed novog trenda u visokoj modi koji su započeli konkurenti.

Zanimljivo je da je brand promijenio svoj poznati dizajn, postavio nove grafičke standarde. Do izmjene došlo prvi puta nakon 20 godina. Posljednji puta logo je redizajniran 1999. godine kada je brand izgubio ‘S’ kod prvobitnog imena ‘Burberrys’. Isto su prije učinili Dior, Fendi i Gucci, pa se i Burberry usredotočio na rastući trend s monogramima s novim modernim dizajnom.

Burberry logotip, monogram, grafički dizajn, dizajn

Savilleu je u ožujku ove godine naručen Burberryjev novi logo od strane novo postavljenog glavnog kreativnog časnika, talijanskog dizajnera Riccardo Tisci koji je u početku tražio da se projekt završi u samo četiri tjedna. “Vi ste ludi. Trebamo četiri mjeseca za takav projekt! ” odgovorio je Saville.

Burberry logotip, monogram, grafički dizajn, dizajn

Novi monogram i logo ipak su ugledali svjetlo dana 2. kolovoza 2018. Saville je osmislio logotip za tvrtku koji povezuje ikonu viteza i konja a koja je blisko povezana s brandom i zamjenjuje stari logotip jednostavnom tipografijom u sans-serif, all-caps stilu. Novi monogram osmišljen je kao uzorak ispreplitanja slova “T” i “B”, kako bi prikazao inicijale Thomas Burberry, koristeći paletu boja; naranče i meda, smeđe i bijele. Da Tiscijev novi monogram, međutim, nije tako jednostavno i lako prihvaćena promjena govore mnogi kritički komentari ljubitelja klasike i branda.

(Visited 45 times, 1 visits today)